Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou graag in jullie guild willen komen.

 :: Guests :: Join ons!

Ga naar beneden

Zou graag in jullie guild willen komen. Empty Zou graag in jullie guild willen komen.

Bericht van Gast wo aug 26, 2009 12:41 am

Hallo,

Ik zou heeel graag in jullie guild willen, ik heb bij een hele goede hardcore raiding guild gezeten en zonder waarschuwing eruit gegooid.
Mosterd en Mukya kennen het verhaal.
Ik hou van raiden en ik weet dat jullie nog niet zo ver zijn als ik al raid gedaan heb, maar ik ben liever in een guild waar mensen zitten die het spel en de mensen waarderen dan alleen maar raiden en waar ze achter de rug om over mensen praten (zwart maken).
Mijn zoon (Malarky) zat ook in de guild waar ik zat, Ginnunga, die heeft eigenlijk op tijd de guild verlaten, naar zijn eigen zeggen zit hij nu op zijn plaats in deze guild.
Ik weet dat ik een grote stap in het spel terug ga als ik bij deze guild mag komen, maar nogmaals, eerlijk, kunnen grappen, sociaal zijn is me belangrijker dan raiden.
Ik heb naxx 10 en 25 gedaan, heb de achievments, ook Ulduar 10 en 25 ( daar alleen de laatste 2 bazen nog niet).
Van de nieuwe riad, 4 bazen gedaan.
Sta aan de vooravond van T9 gear, mijn proff zijn mining 450 en BS ( die is nog niet zo hoog) werk ik aan.
Ook heb ik een Hunter lvl 74.

Ik hoop van jullie te horen,

Groetjes, Domasi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou graag in jullie guild willen komen. Empty Re: Zou graag in jullie guild willen komen.

Bericht van Mosterd wo aug 26, 2009 5:38 pm

Hey Domasi,

ik weet dat het wat lang duurt voor je een reactie op je apply hebt, dit komt omdat ik toch graag iets meer info over je wil van mensen die je kennen uit vorige guilds.

Zoals je zult begrijpen, is het Ginnunga verhaal iets wat ook The Royal Dutchmen niet accepteerd.
Maar ik begrijp dat een verhaal altijd 2 kanten heeft.
Jouw kant heb ik inmiddels gehoord.

Verder neem ik je graag een keer mee een heroic in, zoals je zelf al aangaf om eens te kijken wat je in huis hebt Razz

Heb nog even geduld zou ik je willen vragen, we komen er vast snel uit met een antwoord.
Mosterd
Mosterd
Admin
Admin

Posts : 161
Points : 5672
Join date : 15-06-09
Age : 44
Location : Den Helder

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou graag in jullie guild willen komen. Empty Re: Zou graag in jullie guild willen komen.

Bericht van Mosterd do aug 27, 2009 11:28 am

Sorry Domasi,

na overleg met mijn officers en het inwinnen van informatie bij meerdere spelers die ooit met je in een guild hebben gezeten, zijn we toch bang dat je bij ons niet op je plek zult zitten.

Mocht je meer informatie willen over de redenen die mij dit hebben doen besluiten, dan staat het je natuurlijk vrij om me te whisperen in game.

Voor nu wens ik je veel succes bij eventuele apply's voor een andere guild.
Mosterd
Mosterd
Admin
Admin

Posts : 161
Points : 5672
Join date : 15-06-09
Age : 44
Location : Den Helder

http://www.theroyaldutchmen.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou graag in jullie guild willen komen. Empty Re: Zou graag in jullie guild willen komen.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Guests :: Join ons!

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum