[Accepted] in the royal dutchmen
2 plaatsers
[Accepted] in the royal dutchmen
hey ik zou graag in the royal dutchmen willen met mn priest* omdat julli een nederlandse guild zijn
(*mn priest is van gisteren begonnen en ben er nu vollop mee bezig om ie te lvln (: )
naam AngelusDemon
(*mn priest is van gisteren begonnen en ben er nu vollop mee bezig om ie te lvln (: )
naam AngelusDemon
Angelum- Gast
Re: [Accepted] in the royal dutchmen
ik heb hem in de guild geinvite, welkom bij guild
het is wel niet de bedoeling dat er om boosts wordt gevraagd en dergelijke acties, deze kunnen erg vervelend zijn. Hiervoor kun je gekicked worden als het vervelend wordt.
het is wel niet de bedoeling dat er om boosts wordt gevraagd en dergelijke acties, deze kunnen erg vervelend zijn. Hiervoor kun je gekicked worden als het vervelend wordt.
Gast- Gast
Is dit een alt ? en zo ja is er ook nog een main?
Mukya- Friendly
ik vind dat we niet iedereen zomaar moeten inviten , ik heb nog geen geweigerde app gezien , tevens vind ik dat we wel ergens een grens moeten stellen qua level dus bv niemand onder de 70, en vind ik dat de applicaties wel wat mooier en uitgebreider mogen, 2 zinnen is wel erg weinig...
maar goed das mijn mening ;-)
maar goed das mijn mening ;-)
Ik vindt dat je gelijk hebt rednas, maar we hebben geen minimum level maar de applies dienen wel op een goede manier gedaan te worden en niet drie kleine zinnetjes, van hoi ik ben piet, ik ben nl dus wil bij jullie in guild, mijn level is -25
Mukya- Friendly
Soortgelijke onderwerpen
» (ACCEPTED) lvl 48 hunter
» (ACCEPTED) apply lvl 80 DK
» (Accepted) The armory
» (ACCEPTED) mag ik plox joinen?
» (ACCEPTED) apply to join
» (ACCEPTED) apply lvl 80 DK
» (Accepted) The armory
» (ACCEPTED) mag ik plox joinen?
» (ACCEPTED) apply to join
Permissies van dit forum: